du är guld, bror.

image175

idag skiner solen. den har strålat från en blå/rosa/röd himmel i flera dagar nu. det är otroligt vacker. igår så gjorde jag klart allt skolarbete så nu har jag näästan lov. gustav följde med upp till skolan och även fast det var tråkigt att plugga så visste man ändå att gustav å jag skulle göra en massa roligheter ända fram tills att vi somnar. igår, idag, imorgon.

efter att familjen åkte tillbaka till växjö så åkte vi hem till örby. vi åt pepparkakor och kollade på en massa film. napoleon dynamite, tristan and isolde och ronja rövardotter. vi handlade en familje pizza och åt så vi nästan sprack. vi gick på stan igår. åt kyckling i kungshallen och i bitande kyla traskade vi runt i stan. kollade på julskyltningen på NK och njöt av att vara i stockholm. vackert. idag ska vi baka pepparkakor och muffins, (eftersom jag å naturell inte orkade göra det i måndags pga stort intag av tacos.. ; ) vi ska också laga skinka,ris å sparris och sen ska vi ev gå på bio.

idag är det bara en vecka kvar till london med kim det ska bli roligt, men först ska ja till ludvika på söndag, å på måndag är det julafton.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill också spela sims!!!!!

2007-12-20 @ 16:46:31
Postat av: sanna

fin bild, fina stockholm. ta hand om dig och ha en bra jul och skicka ett kort fran london.
saknar dig.
puss och kram!

2007-12-20 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0