flätor i håret och en glad dag



idag är jag glad. riktigt glad. trots att jag har tänkt jobbiga tankar så har jag inte blivit ledsen. jag blir då orolig och förväntar mej att snart slår allt ner som en bomb. det löser sig nog. för idag är jag glad. jag var dock inte så glad imorse. jag fick gå upp vid 7!!! fruktansvärt för föreläsningen började vid 8. usch usch usch. jag tänkte på dej det första jag gjorde när jag vaknade och du var det sista jag tänkte på innan jag somnade. jag tänkte på dej på bussen och sen började jag tänka på hur kallt det var ute.. brr.. tur att jag hade vinterjackan idag.

föreläsningen var väldigt intressant. och jag drack en varm choklad och åt en oståskinkmacka till frukost i föreläsningssalen. vi fick sluta tidigt, redan vid elva. maya tyckte jag var fin i håret då blir man glad. jag gillar att var fin i håret. igår träffade jag naturell, vi åt bakad potatis och lyssnade på fågeln roger på youtube. trevligt. då hade jag också flätat hår, hon blev så avis att jag fick fläta hennes hår också, väldigt medeltidaaktigt. fint.

jag åkte hem och blev för första gången på julhumör. på med julmusik (elvis presley) på högsta volym och fram med ingredienser till pepparkaksdeg. jag ringde och pratade med dej, du var inte så glad men det var ett trevligt samtal. vi tänker på varandra och jag saknar dej. vart ska allt leda, "fan va ni är komplicerade" säger simon. simon som förövrigt inte kan tacka NEJ till mitt underbara erbjudande.

jag och farfar gjorde pepparkaksdeg, gott. sen åkte vi till willys och handlade mat till ikväll, naturell kommer hit så det blir tacos. mycket gott. nu är jag ganska stressad, för jag vill hinna städa innan hon kommer hit, å det är om ca 30 minuter. oj oj oj. så nu måste jag gå.

tycker om er.

Kommentarer
Postat av: sanna

ah, vad glad jag blir :) hoppas att pepparkakorna smakade bra. tycker om dig darling. puss och kram

2007-12-17 @ 19:29:13
Postat av: Malin

vi tycker om dig:)

2007-12-18 @ 04:20:07
Postat av: camilla

Vill prata me dig snart! :)

2007-12-18 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0