lördag och dåligt väder



igår gick jag upp vid klockan 9! usch usch, allt för att pallra sig till skolan och plugga. seminariet gick bra, men man var sjukt trött framåt 5.. kasst att börja sitt seminarie vid tre asså.. efter skolan åkte jag och sussie in till stan, hon var sugen på wraps från waynes. så vi begav oss mot kungsgatan. men wrapsen var slut så hon fick nöja sig med lasagne.. såg gott ut men smakade speciellt. själv tog jag en morotskaka och en chailatte.. mumsigt, varmt och juligt. precious. tunnelbana hem sen och inhandlade mej lite exotiska frukter som jag tänkte mumsa på till kvällen. jobbigt nog åt jag förmycket fiskbullar så jag orkade inte äta nån frukt sen..

badade bastu och fixade med mina naglar sen. kollade på friday night light, en film för alla som gillar amerikansk fotboll.. det gör ju inte direkt jag, men när man väl börjar titta så ville man ju se slutet också. jag var iaf sjukt trött sen och somnade direkt då filmen var slut.

idag vaknade jag av mig själv vid 11, skönt med sovmorgon. undra hur det gick för simon igår på hans lilla fika/lunch/brunch ska nog ringa honom om nån timma, fast han kanske är kvar hos L, om allt gick som det skulle vill säga..; ) jag har också skrivit klart mina kompensations uppgifter om ekonomisk förändring, skönt att  ha det gjort, nu ligger jag inte efter i skolan någonting. ska kanske till och med börja läsa nästa veckas uppgifter, om jag inte sätter mej ner i källaren förstås och börjar kolla på one tree hill..

ikväll hoppas jag på utgång, sussie skulle försöka fixa lite saker, bland annat en viss person som tydligen är precis "Lisakille" matrial.. dvs. som direkt utskickad från Gate one.. haha. nej men det vore roligt att träffa sussie lite mera, har inte blivit så mycket på sistone.  å snart åker hon ju till polen å jag till ludvika å england. annars har jag inga speciella planer, kanske baka lite muffins eller nått. undra om emelie är hemma å har lust å göra mej sällskap.

Kommentarer
Postat av: sofia

låter mysigt :D

2007-12-15 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0