onsdag med flicks

idag har jag å emma å emelie varit ute i skärholmen och handlat mat och julklappar. mycket trevligt å roligt. nu är det bonde söker fru på tv och jag sitter här på datorn och försöker få fram fotbollsbiljetter till england. arsenal vs west ham united vore ju inte helt fel. får ta och ringa min babe sen.. :P haha.

jag kanske också skulle skaffa mej en bonde, det ser mysigt ut att sitta å fiska sådär. fast jag skulle nog bli för rastlös. hmm förmodligen.. shit nu är det verkligen bara 2 veckor kvar tills jag å kim åker till london. jag ser fram emot det hur mycket som helst.

nu ska jag bege mej ner till källaren och kolla klart på säsong 10 friends. nu kanske jag äntligen kan skaffa mej ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0