sayuri

image174


igår som jag trodde skulle bli mest glad, visade sig bli en rikigt uppåner dag iaf. anna kom hit. vi åt tacos, vi pratade om jobbiga saker. "vill du att jag ska börja gråta?" sen fick jag reda på att gustav inte skulle med upp till sthlm å då blev jag ännu mer ledsen. så jag ringde till donken samarkand och talade vett till honom. nu har familjen varit här och vi ska åka å äta god mat. jag kollade på en geishas memoarer igår den är helt fantastisk.

nu ska jag å gustav leka hela veckan, det ska bli jätte kul.


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag inte vill att du ska gråta, love. Det får du inte tro. Det var inte min mening att göra dig ledsen.

Förlåt.

2007-12-18 @ 22:13:57
Postat av: sanna

heej lisa :) hoppas att allt ar bra. tentorna over annu? vad kul med london snart..hade hellre velat att du kom hit men men, tva veckor i turkiet ocksa himla bra. ta hand om dig i vintermorkret.
kramar!

2007-12-20 @ 02:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0