turkiet 2008

så då har camilla bokat. känns tryggt..:P hon ringde mej igår, jag var sliten och jag höll på att bryta ihop flera gånger under samtalet.. jag ska ta mej till kastrup! transfern är på 3 timmar! men det löser vi, behöver ju inte orka förren 2 maj. ser fram emot de 5 sn..

ska till skärholmen nu med emelie, handla de sista klapparna (å de första me). sen får vi väl se vad som händer ikväll.. förmodligen plugga..:( men inget seminarie försen på fredag, sjukt skönt. inga speciella helgplaner sen. ganska skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull..


Kommentarer
Postat av: sanna

SKA DU MED? AHHHHHHHHHHH! vad glad jag blir :)
ta hand om dig.
puss

2007-12-12 @ 19:56:36
URL: http://montecore.blogg.se
Postat av: sanna

hmm. mina hjarnceller och en dalig dator funkar sadar bra ihop. i alla fall, vi aker. sol och varme, drinkar. UNDERBART! puss

2007-12-12 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0