ångest för en onsdag

som vanligt humörsvängningar som en jävla boll! om jag varit i västerås hade inget av detta hänt, jag har kommit över och gått vidare? eller...  fan alltid med sånna förhoppningar som bara grusas, är sugen på utgång, vill ha puls. hon vill ha puls, ska fixa musik till ikväll, behöver prata med sanna, hon förstår. ska gå ut med elvis, andas, städa, nej det orkar jag inte, duscha, platta håret, göra sig fin, varför? saknar att inte kunna prata med dej, men du är i tunisien, när du är iväg behöver jag dej. vi borde träffas. västerås ligger ändå inte jätte långt härifrån, men det är mest tomma ord har jag lärt mej, trodde inte det om dej, du var så full av energi. jag trodde dej nästan, och dej med och dej med, vad är det för fel på mej? blir nog aldrig några glada inlägg här på min modeblogg, vilken modeblogg sen, ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovelis ovh loveliv :)
Ska bli så kul att se dig imon babe!! KYSS

2007-07-21 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0