ögon som glittrar, läppar som ber...

sitter och nynnar lite 80tals musik, hade ju verkligen perfekta kläder för det. vill ha dej i mörkret hos mej, tiden den stannar då vi rör vi varann, å jag lättar ja flyger ja svävar fram, låt det aldrig ta slut... mm i wish... får bli en helt annan låt idag, sluta lek med mina känslor, känslor som bultar i mej, att leka med känslor är det så som du roar dej... oj freestyle passa verkligen in på mina känslostormar. igår var verkligen jobbig,

du var min dröm, kan ännu känna dej nära mej, å du var så öm, vill inte släppa dej... aja nu är det som det är, får väl se hur ja funkar ikväll, ska snart äta lite tonfiskpasta mumsigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0