sista natten med gänget

igår var sannas sista dag på donken, fy vad skönt att komma bort lite. jag sa upp mej igår, jag tog tag i mitt liv och tackade ja till en utbildning i sthlm och skrev upp mej på uppkörning, allt på en gång. mycket. dagen försvann i skratt och gråt det var en bra dag. en tid som 10-19 gick fort med mängder av trevligt donken folk som jobbade, alla på samma gång. molgan kom och mötte mej och tillsammans med javier inhandlade vi resepresenter till sanna, mycket prat och mys och sen finmiddag hos molgan med snabbmakaroner, burk köttfärsås och vitlöksbaguetter. "tack mamma för den fina middagen" - javier. jag som cyndy lauper med min fina tshirt från topshop och plastarmband i neonfärg. sanna kom och hämtade mej vi plockade upp bror och vän, en rundtur på söder ledde till confessions, alla var sura på mej,men det gör ingenting. mysigt hos blom, roligt folk och pinsam film där alla spyr på alla, jag ska tydligen ringa dej, vill jag det, nu känner jag mej pressad, det borde lösa sig med allt, jag flyr ju snart iallafall. oj vad ja kommer sakna folk, men det ligger ju bara 4 timmar bort, det löser sig nog...

Kommentarer
Postat av: camilla

tjaaoo baby!
Saknar dig!

2007-07-31 @ 14:24:13
URL: http://comilla.blogg.se
Postat av: sanna

Hej babe :) nu är det packat och klart, och på ena sidan sitter som sagt din ring. Nu är jag mest otålig och vill åka på en gång. Fest när jag kommer hem, då hoppas jag att du är hemma. Så kan vi ha den tillsammans, jag håller tummarna. Och allting kommer verkligen att ordna sig och jag kommer sakna dig i massor! Ta hand om dig och er. Vi ses snart hoppas jag! Många kramar!

2007-07-31 @ 16:31:04
URL: http://montecore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0