solig söndag med blåbärsbakelse

Allting som du gör
Är smart och överlagt
Du slingrar som en orm
För jag vill inte bli en av dom, som blir ensam kvar
När natt blir dag

Och fast jag vet att du
Kommer svika mig
Kan jag inte stå emot
Om du bara ville röra mig,
och ta på mig
Så kanske du kan fånga mig

"blåbärsbakelse låter så gott, det är inte en kaka liksom det är en baakelse" så underbar... jag känner mej bättre idag, allt kommer nog att rinna ut i sanden, det löser sig. omtumlande, överreaktion, man måste ju kämpa för det man vill ha, trodde jag redan hade... för givet. gustav jobbar, han kommer hem vid 6 då blir det bakelser med blåbär, jag har traskat i träskmark med elvis och mina nya jeans blev smutsiga, men solen sken så då blir man glad. vi får se imorgon. vi får se. ... ögon som glittrar läppar som ber...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0