terassen en onsdag

panikångest som vanligt, simon skulle ju ha fest, hon skulle vara där, jag skulle vara där, eller? blev hem till daniel,ems kusin som är het dock 27, nej just det 22. camilla förljde med hon ville träffa boys, vem vill inte det. liv kom dit och daniel tror att jag är het på markus, ems bror. vi drack cider, groggs och när vi kom in på loft blev det shots. mycket mysigt, bra musik, roligt folk. en toppenkväll om man bortser från mitt kassa självförtroende och dåliga samvete. jobbade idag, vad gjorde du där? men det gick bra om man glömmer de spydiga kommentarerna, men nu är allt lugnt, no hard feelings,?. igår hade jag lånat min syrras mörkgrå klänning, jag var söt. håret var nyplattat och allmänt ok. tog en taxi te hovshaga med jacob och fredrik, em hoppade av vid hydro, och sen somnade jag, skönt.

Kommentarer
Postat av: unni

du har inte med mycket mode i din modeblogg ;)
du är söt baben
LOVE YA

2007-07-26 @ 21:07:23
Postat av: liv

Också laddat ner Monsoon nu...underbar låt verkligen!!! SAKNAR DIG! var riktigt kul att shejka lite i onsdags ;) LOVE

2007-07-29 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0