en helt vanlig tisdag

jobbade 17-23 idag, kände mej riktigt seg pga det sugiga vädret. börjar fila på lite helg planer, fest på fredag och på lördag sen åker de till roskilde och då får molgan och jag roa oss själva. molgan har klippt sig, jag är sjukt spänd på hur det ser ut, säkert fab som vanligt. jag funderar också på att göra nått med mitt hår, kanske en permanentning, underbar stavning. borde sova lite nu, så man kan gå upp tidigt och plugga lite teori, pissigt men behövligt om man vill klara provet, shopping imorgon iaf, en fin klänning måste jag bara ha, hade inte suttit fel med några nya par skor heller får se vad det bli. tänker på dej alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0