monday moon

måndag, sitter och slappar, har precis duschat och kollat på film, inte samtidigt dock. fick en trevlig present av min söta sist, en klänning med massa färg och mönster som hon hade beställt från asos.com. vilken trevlig överraskning. precious. mina bröder har massa kompisar här det skriks och stimmas, det är då man stänger in sig på sitt rum och lyssnar på johnny cash. vilken stängningshelg förresten, men jag, sanna och lina överlevde så nu är det dags för lite lång ledig fram tills torsdag och sen blir det ju midsommar med molgan hos simon. vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: anna

hehe,hoppas du blev glad för presenten:) Frågan är,blir det något LONDON?! jag vill SÅ gärna Lisii! vi får prata om det ikv:)haft det bra i Malmö hoppas jag!!:D

2007-06-21 @ 11:49:14
URL: http://limesoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0