pinsam onsdag med paj

grattis emelie 22 år, inte illa för någon så liten. jag hade en riktig kalas kväll, god paj, baginboxvin, cider, trevliga bruuds, massor med bubbar och mycket skratt. börjar skapa lite planer till hösten också, förhoppningsvis flyttar jag ihop med jaqcueline till hösten, vilken partyide. vill inte flytta och bo själv och molgan och jag har det så trevligt tillsammans, mycket fest och skoj. vi gillar samma musik, har samma jobb, ideer m,m, det kan inte bli bättre helt enkelt. nåja, vi får väl se vad som händer annars da, helst ett nytt jobb och lite tokyo men annars funkar ju matte c på komvux och lite extraknäck. har halvsovit framför harry potter i soffan hela dagen, man blir trött av att promenera. ska snart ner till stan och träffa andreas, det var längesedan nu. vad ska jag ha på mej, verkligen för varmt för leggings men jag hittar ju inte mina svarta short, hmm issue. dessa issues.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0