tidig måndagmorgon

eller är det söndagmorgon? aja, idag är det iaf tidig måndagmorgon. ja ska jobba snart, 9 timmar underbar donken framför mej, sa jag underbar? pah...
ska väl hem sen antar ja, ringa andreas, duscha och smeta in mej med brunutansol, vilka dagsplaner, men det är ju inte direkt som att man hinner något annat egentligen. god matlåda ska ja ha iaf, det enda positiva med att gå till jobbet idag.. vill inte, vill inte!
skulle behöva tröstshoppa en massa, men jag har inga pengar och lön får jag inte förren om en månad, blää. jag vill ha nya skor, pengar till körkortet, londonresa nuu, jobb i oxford och en ny lägenhet, för mycket begärt, hursomhelst. nu måste jag göra mej iordning till donken, annars blir det medarbetarsamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0