all I want for christmas is you...

Ebba undrade vad jag önskade mej i julklapp och jag måste erkänna att jag fick lite panik först, jag har verkligen inte ens hunnit börja tänka på sådant än, känns ju lite knapert att vara student och köpa en massa julklappar. men det är ju det jag gillar med julen, all omtänksamhet, närheten och så klart all vit snö!

jag önskar mej ett par varma fina vinterskor. som tål snö och slask.
jag önskar mej ett par fina örhängen från pilgrim
jag önskar mej film, såklart!
jag önskar mej en reseförsäkring
jag önskar mej en egen lägenhet
jag önskar mej en årskonsumtion av Brämhulst jordgubb/lime juice
jag önskar mej musik

vad önskar du dej i julklapp?

p.s unni du vet ju redan att du ska få tokio hotels skiva..;) no surprises there. love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0