big girls dont cry

kanske inte, men ibland är man bara sådär sjukt nere för egentligen ingen anledning alls. jag har haft en bra helg, jag var ute i fredags med nikos och hans trevliga vän jocke. det var kul, var på kungsholmen på nått ställe som hette galleri nånting. haha damn vad jag inte har koll. äh. hamnade på söder sen. "är framme nu" "bra det, sov sött". på lördagen så träffade jag naturell, vi satt och drack vin på bara vi på söder, pratade igenom livet och sen var det dags för lite karaoke på sthlm bästa krog, gröne jägaren, haha. efter ett misslyckat hot stuff lyckades jag göra bort mej helt själv med vill ha dej. men jag hade väldigt roligt. kom hem ca 24. då kollade jag på friends tills jag somnade och åt cheese balls. idag söndag. fars dag. jag ringde pappa. han var på promenad. farfar och jag åt middag på skebohof restaurang, det var gott. nu pratar jag med robin på msn, han är trevlig. livet fungerar ibland, ibland inte, man får ta det som det kommer, en dag i taget, gå vidare. gå vidare...

Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som en superlyckad helg :)

Tycker om dig lisafisa :)

2007-11-11 @ 21:41:41
Postat av: sanna

mcliiis, haha. frivlligt erkannande att vi har befunnit oss pa den platsen :) big girls dont cry tankte jag ocksa nar jag gick vilse pa farjan till sardinien och inte hittade. men det var anda svart att lata bli. saknar dig sa mycket! sov gott och puss och kram. D'artanjang :)

2007-11-11 @ 22:34:56
URL: http://montecore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0