creepy friday

jag vaknade tidigt igår, föör tidigt, dumt att seminariet var framflyttat. men jag åt en klementin till frukost å sen var jag glad. vid 12 åkte jag å sussie å emelie in till stan, dags för lite serious shopping. precis vad vi behövde, eller ja vi vet ju vad sussie behövde/behöver men iaf. emelie svek och åt med sin bf i gamla stan men sussie och jag kutade om kring i regn och försökte göra klipp.

jag köpte en svart klänning från hm för ca 298 kroner, bra. nu vet jag vad ja ska ha på mej på västerås middagen. vi mumsade kebab i hötorgshallen och sen vi klockan 4 åkte jag hem. städade och skalade förgamla räkor, som jag sen slängde. ner till stan vid 19 för att hämta emelie. vi åt på Burger king och sen åkte vi hem. vin, remix och nostalgi. jag hade på mej svarta leggings, svart kort-men-hög-i-midjan kjol, vit tshirt och min svarta huvie.. emelie hade fin gråaktig klänning.

med gangsters på tunnelbanan på väg mot spy bar, vi skulle bara in på söderkällaren först å ta några öl. träffade de två vännerna från veckan innan, nu är man "famous-lisa" som tydligen alltid hänger på söderkällaren. haha. vi stack därifrån fortsomfan efter några mindre trevliga närmanden. "i come in peace". in på kvarnen för det låg närmast för det var kallt ute. insåg att åldern var ca 25 + men vad gör det när man vill ha en man?  haha. vi dansade hela natten och emelies polis gick hem så då blev det en wannabe-engelsk pimp istället, you go girl! stället var annars mest fyllt av creep, typ "du är skitsnygg, du vet det" "what do you eat lisa to be so sweet" " jag har längtat efter dej hela kvällen" ta mej därifrån nu. blev faktiskt donken sen, himla nyttig dag idag, pluspoäng.

lördag. idag har ja inga planer, eller jo egentligen, men vi får se. kanske bio, kanske västerås. we'll see.

Kommentarer
Postat av: sanna

du ar ju skitsnygg lisa. och jag har langtat efter dig hela veckan. mer an sa faktiskt :) nu ska jag sova. ta hand om dig! kram darling

2007-11-25 @ 09:55:03
Postat av: Tobias

Svar: fyfan va gött med pepparkakor :D

2007-11-25 @ 11:45:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0