de tre musketörerna vill till thailand

de tre musketörerna, arthos, porthos och aramis. eller lisa, camilla och sanna. (jag vet att du ville vara d'artangang sanna, men det är som de tre vännerna och jerry. vi är de tre vännerna. nån annan får vara det fjärde hjulet, sorry).
sanna och camilla ska till thailand, landar i bangkok den 1 maj, precis lagom till monsooon. men det gör ju ingenting egentligen, jag gillar den låten med tokio hotel. riktig stämningsfullt. jag vill också åka med. börjar jag jobba på donken här i sthlm tills jag hittar ett annat jobb så är ju pengarna biff, jag menar jag har ju ändå redan vaccination och allt sånt. reseförsäkring m.m. problemet är ju att jag går i skolan då. men jag ska ta upp det med kursledaren så får vi se.

vi har ju redan planerat. hur mycket spännande saker som helst. och en del snuskiga, men ja menar tänk er själva 3 singel brudar i thailand. oj oj oj. våran alldeles egna hydda, med stora plakat. vi som hatar världen tour 2008, eller var det fuck the world tour of 2008. å då menar vi bokstavligt. haha. det här kan bli spännande. det är mycket jag vill göra. finns mycket att göra i thailand också. jag menar underbara koh samet, partystaden pattaya, dyka på koh tao, fullmoon party på koh pahgnan (eller hur det nu stavas, damn).. det är väl några höjdpunkter, å så klart all shopping i bangkok, som tur är missar vi songkran, eller jag menar oj vad synd. det thailändksa nyåret var ju såå roligt då jag och andreas bodde på khao san road förra gången. undra om alla grejer/ställen kommer påminna mej om dej? isånna fall blir det ingen rolig resa. alldeles för jobbigt med sånna fina minnen just nu.

de tre musketörerna kommer iaf göra succe och nu kan jag verkligen inte tänka mej något roligare än att sticka iväg till lite kristallblått vatten, vit sand som smeker fötterna och lite bambu tatuering. im so excited.

det skulle innebära 2 roliga resor att se fram emot, nyår med vän till ENGLAND och maj 2008 till THAILAND. två underbara ställen jag visserligen redan besökt, men gärna återkommer till.

dagens outfit: vita ankelstrumpor, svarta mjukisbyxor och vit FCUK tshirt. vad har du på dej just nu?

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har på mig blå cheap monday jeans med hög midja, svart linne, en lite längre ballongliknande linne över och en svart kofta :D

2007-11-16 @ 17:20:06
Postat av: camila

JAAAAAA!!!!! =D ÅH!!!

2007-11-16 @ 19:03:49
Postat av: sanna

ja tack ja tack ja tack :) hoppas att du har en bra fredagkvall hjartat. jag sitter har och ater lunch. solen skiner himmelen ar bla och jag tanker pa dig. saknar! kramar babe :)

2007-11-17 @ 01:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0