du betyder nått för mej



efter en aningen spännande helg och tid i växjö så tar idag jag och systern tåget hem till stockholm. det har festats, snackats skit och ätits på donken precis så som växjö ska vara. vi träffades igår du å jag, badade bastu och pratade till långt in på natten. " jag vill inte att du ska sluta prata och träffa mej, jag tycker om dej" " jag tycker om dej också". kanske har vi förstått varandra nu? eller är det så att jag tror det varje gång och sen blir lika besviken. jag vet inte men jag hoppas lika mycket varje gång. hoppas våra liv blir lyckliga nu, " om 10 år så skjuter vi oss, eller så blir vi tillsammans". vilken pest eller kolera, men det var inte så vi menade. eller? "sover du? - nej jag kollar på taket - kollar på taket tillsammans med mej."

regnet öste ner och du sjussade hem mej. gustav var vaken och vi låg och pratade tills vi somnade. det är skönt att bara ha någon som ligger i samma rum och lyssnar och finns där. du bryr dej och du betyder mycket för mej.

låten. ger mej minnen från en bio salong i ludvika då jag var 11 år, det var jag och melli och micke. melli hade sett titanic 10 gånger tidigare på bio, micke och jag var tillsammans och då ska man gå på titanic tillsammans. fast det var väl inge vidare romantiskt, men iallafall.

Kommentarer
Postat av: Minna

Älskar låten

2007-11-06 @ 10:26:51
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: KimJ

Fint! Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-06 @ 10:42:53
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: camilla

Jag finna här för dig när som!
tack för idag..:)
KRAMAR!

2007-11-06 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0