friends day

har precis kommit hem från skolan, marcus skickar fula låtklipp då han sjunger snuskiga låtar. han borde lägga sin tid på bättre saker. jag var ju ganska trög idag och tänkte att det kanske inte skulle vara så kallt ute, så jag tog en tjocktröja och en halsduk, ingen jacka, ingen mössa, inga vantar. och gissa om jag höll på att frysa ihjäl. två föreläsningar idag, om ekonomi, ganska segt men jag är på bättre humör idag. tobbe var fin i stickad tröja och sussie och cesar är tillsammans in public. vilken början på veckan.

ska plugga tillsammans med snygg-nikos, patrik och mårten imorgon, har några frågor till seminariet på torsdag som ska vara klara. vore bra å få det klart så fort som möjligt. kanske med en latte på stan. resten av kvällen ska ja spendera med friends och riskakor, kanske lite glögg, sen ska ja laga räk/kräft pasta till farfar det blir mysigt och gott.

pratade en snabbis med lee igår i telefon, saknar honom, helt otroligt att vi fortfarande har kontakt efter nästan 6 år, amazing. ska iaf upp å hälsa på lite vid nyår. london 27 december till 3 januari med vän. vilket underbart nyår jag är super duper excited.

har betalat en massa räkningar idag, phu men nu är det lugnt. har ju ändå lite cash att leva på nu tills den 25. yey. på fredag fyller sussie år det ska firas i stan. kul kul kul. sen nästa helg kommer emelie hit. underbart. m det finns vissa saker att se fram emot här i livet. jag älskar mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0