iskallt och onsdagsutgång

hade precis avslutat ett depressions samtal till kim, " vi är lika tragiska både du och ja" m verkligen upplyftande. marcus frågar vad jag känner för att göra " slänga mej framför ett tunnelbanetåg" om jag skulle orka ta mej till högdalen liksom. hehe. jag gosade iaf ner mej i sängen åt en köttbulle och tittade på lite vänner, the one with the dollhouse. och sen ringde patrik. " lisa ska du med mej och nikos och dricka lite öl?" ja varför inte, på med kläderna och framme i stan ca 23. inte illa det.

du skickade sms och jag kunde inte sluta le, det gjorde hela min kväll igår, nästan. eller jo. och hela min dag idag. jag hoppas, men vet inte riktigt vad det är jag hoppas på. vi får se.

vi drack öl på vampire lounge på söder och sen gick vi till metro och petsounds. helt ok, efterfest i högdalen eller vad var det? vi åkte hem till mej. badade bastu och snackade till klockan 3. somnade och sedan upp tidigt, about 10 för att bege sig mot skolan. seminariet var trevligt, har blivit utnämnd till klassens partypingla. yey. nu ska här ordnas aktiviteter. hehe.

imorgon fyller underbara sussie 20 år, det ska verkligen firas. vi ska hem till cesar och träffa tobbe och ante och co, det blir en mysig förfest med rolig utgång, iaf är det det vi hoppas på, eller vad hoppas vi egentligen på? vi får se, vi får se.


Kommentarer
Postat av: sanna

ahh darl. saknar dig ocksa. massor! thailand, jatack. sex-hut och de tre musketorerna. ska snart logga in pa msn, hoppas att du ar dar da :) puss babe :)

2007-11-15 @ 19:49:28
Postat av: camilla

längtar efter dig!
vem är de som du fått sms av och som fått dig att lee!? åh..dendära mycket speciella pirrkänslan..vill ha! älskaaar den! Har du kollat upp din ledighet?? :) Take care love!

2007-11-15 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0