jvla svenne

 [x] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[ ] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa
[x] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[x] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo
[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[x] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ ] Du har varit i Grekland
[x] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[x ] Ingen av dina föräldrar röker
[ ] Din pappa är lite lätt överviktig
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan
[ ] Du har husdjur
[ ] Du får månadspeng
[x] De flesta i din familj är blåögda
[x] Du äter McDonalds
[x] Du följer Melodifestivalen ibland

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent.
 jag är alltså 48 % svensk. hur svensk är du, sanna, camilla, sulf, liv och unni?

Kommentarer
Postat av: sanna

48% ar bra jobbat tycker jag. far gora din utmaning imorgon. men mitt inlagg som jag har skrivit idag ar svenskaste svenskt. haha :) hoppas att du har haft en bra vecka (mandag, tisdag). saknar dig! puss babe

2007-11-27 @ 10:38:49
Postat av: camilla

jaja..jag va uaf inte lika mycket svensk som du..jag fick bara 39% men jag är ju ingen svensson inte..
för en dag kommer jag flytta ner till Tyskland och jobba på media Markt där och gifta mig med någon snygg Tysk! så de så.. :D

2007-11-27 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0