onsdag på stan

igår fick jag och min syster tag på billiga tågbiljetter så vi åkte hem till sthlm. skönt. åt cheezeballs och kollade på desperate housewives. spännande. idag har vi varit ute vid skolan i huddinge, sprungit runt på stan i flera timmar samt lagat fläskfile procencale. mycket rolig dag. fick reda på en rolig och spännande nyhet från min kusin. ser fram emot maj. så himla kul. grattis. mycket att tänka på, så då går man in på diesel för att rensa hjärnan och få lite nytt att tänka på. så vacker. ska kolla min mail nu och se hur långt sanna har hunnit på berättelsen om lisa i sthlm, hoppas den är snuskig. haha. du vet vad jag vill att du ska skriva. jag har handlat ett par lååånga siden handskar, svarta och ett svart stickat pannband. sen blev det lite mat i kungshallen, kyckling och ris, yummie. klippte mej i fingret imorse, det gjorde ont, och blöder. nu har jag köpt plåster. damn im gettin grown up.


Kommentarer
Postat av: sanna

det kommer, det kommer, rakna med det :) haha!

2007-11-07 @ 19:52:18
URL: http://montecore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0