snö och makrill

jag vaknade vid 9 idag, marcus skickar "du tycker inte om mej sms" insåg att jag hade fått 6 st liknande sms medans jag sov, jag sov! jo jag tycker om dej marcus, du borde sova om nätterna. idag åt jag makrill till frukost, det var gott och jag drack upp det sista av min favvo juice, jordgubblime. yummie. snart ska jag iväg å träna, riktigt längtar efter att slänga mej ut i snövädret. jag gillar snö. jag vill ha mina småsyskon här så vi kan åka pulka och ha snöbollskrig. men det finns inga syskon här i stockholm å det känns inte roligt att göra en snögubbe själv, så jag åker å simmar istället. robin retar mej på msn, taskigt tycker jag. om jag hade varit honom så skulle jag badat. med en massa skum. han är lite krasslig idag, stackarn. hoppas han kryar på sig. tycker om dej. skriver mer sen ikväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0