sulfs utmaning

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? - var tio år och levde barndomens lyckliga dagar i Ludvika.


VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? - jobbade som ett djur på mcdonalds i växjö.

FYRA SNASK DU GILLAR: cheeze balls ( jvla blom), chippe å dippe, mjölkchoklad med luftbubblor, pepperkakor.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Alicia keys - No one, Avril Lavigne - Hot,  Simon and Garfunkel - Sound of silence, Bryan Adams - All for love, John Lennon - Imagine

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: resa hur mycket som helst. japan, afrika, ryssland, syd och mellan amerika.

 TRE DÅLIGA VANOR: tittar alldeles för mycket på friends, bryr mej för mycket om vad folk tycker, gnällig om saker inte blir som jag tänkt mej.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: resan, festa, dansa, sjunga, umgås.


FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA: fjädergrejer, sparkdräkt, wutang-outfit, läderbyxor.

FEM FAVORITSAKER : mina dvdfilmer, min dator, mp3, mobilen, min lilla sjöjungfru


FYRA PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:  Camilla, Sanna, Liv och Unnidummi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0