torsdagsstress och dumma skämt

stress, stress, stress...
jag borde verkligen andas lite mera. men så typiskt, i två dagar har jag bara tagit det lugnt, kollat på friends, pluggat, sovit. allmänt mysigt. å så idag så är det så bråttom med allt, allt ska ske på en gång. usch.

jag hade seminariearbete med min lilla grupp idag, patrik och mårten. såå trevligt. jag var trött och itne alls på humör för deras dumma skämt. snart kommer de slå ihjäl varann iaf. imorgon är det seminarie iaf, roligt att träffa alla i gruppen. synd bara att vi börjar redan vi klockan 9! fyy...

nu ska ja iväg och träffa emelie, en trevlig bruud från arjeplog. vi ska fika, men jag är hungrig, har ioförsig ätit lite vindruvor och en klementin till lunch, men en räkmacka skulle inte vara fel. mums.

imorgon kommer emelie hit, då ska vi till stureplan..:P perfekt emelie hak.. hehe. sen får ja hoppas att kim kommer på lördag så vi kan planera luuunduun, annars blir det bio med sussie, mysig helg.

nu ska ja stressa vidare.

Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas att du far en bra helg lisa :) nu ska jag ta en power-nap och sedan ut och dansa. ja tack.
ta hand om dig. kramar!

2007-11-23 @ 04:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0