trysil med nilssons för X antal år sen

Måndag: Liftkorten har blivit elektroniska! Lite skoj... Man behöver ju iaf inte oroa sej för att tappa dem. Eller hur Gustav * flin* . KNETTA i vårt HJÄRTA! Liften stod kvar men hjärterkung var dock borta. Se upp i backen!
Dagens ragg: Lisas snitsiga vinkning till scooterknutten slår väl allt!
Dagens vurpa: Grattis Agge! Inga hämningar här inte=)

Tisdag:
Gustav i "hesten":
- Det här var ju riktigt skönt ju! Dagens konstaterande. *skratt* Visst, min norska lilla gutt, kan till viss del hålla med dej. Väldigt tillfredsställande lift det där...på alla sätt och vis... hmmm...
Dagens ragg: Scooterknutten från igår tafsade på min rumpa! Pappa tänkte anmäla honom för sextrakasserier. Glad att han lät bli.

Onsdag:
Vart tog solen vägen? Ägnade förmiddagen åt att följa efter tre 13:åriga fetton runt fjället. Roligt det där med att psyka människor. I brist på annat....
Vi är SÅNGFÅGLAR. Så ska det låta=) Hyrde snowblades men åkte hela eftermiddagen på Jockepockes snowboard.. Otympligare får man leta efter! Tacka vet jag min egen! Å vilka elefantfötter han har, bror min.
Man märker att man håller på att bli vuxen när man håller sej till pistade "löjper". Johan och Gustav är dock kvar på 10:års stadiet.
Dagens kärlekspar: Erik å Sofia. Gud så pötit=)

Torsdag:
En dag av pina! Vi fryser som gnur! Knetta upp och backe ner. Å så lite sol. Extremt lite sol.... Men d är väl bra d antar jag... på sikt! Fast soleksemen lär väl komma ändå.. Eller vad säger du Liz? Inte upplagd för backragg. Känner oss FULA! Inga framgångar såhär långt.
Dagens goda gärning:
Lisa: Jo, du förstår Anna. Vi hittade en 6:årig flicka, Matilda, som hade tappat bort sina päron...
Frida: Ja, men du vet då inte hur man handskas med småbarn! "Tjena tjejen, vem är durå?" Daaaa....
Lisa: Bah! Du då! " Min pappa är lång och ser ut som en ketchupflaska. Jag gillar inte ketchup. Jag äter bara senap. Ser din pappa ut som en senapsflaska?"
Hur dum får man bli!? Stackars tjej! Dessutom var hon ju tysk!
Frida: Jag fick iaf två ord ur henne å d va då mer än va du lyckades med!
Anna: Vilka då?
Frida: Matilda och sex....
Lisa: Du, det där kan misstolkas....
Frida: Nähä ;-)

Fredag:
Vacker utan spackel att du inte kan förstå. Men ska man få nå backragg får man kladda på ändå! Lisa ser dock ut som ett vandrande lik med all solkräm. " Heller VIT än RÖD" enligt henne, men jag skulle heller vilja säga " Heller RÖD än DÖD!"
"Experts only" lyder skylten.... Och så vi! Liz, nu klarar vi ALLT!
Opistat stup! Hur fan hamnade vi där? Okej, lisa ska "splatta" mej... Men du, man blir som man umgås, bruden...
Dagens ragg: Går definitivt till oss! Lissi! Imorrn ska vi åka SCOOTER!
Våran liftvakt heter Martin Håge... Vår scooterknutte *flin*

Fullt ös på after-ski!

Lördag:
Sista dagen.. Solen log mot oss i stort sett hela tiden....Martin, våran liftvakt, är PEDOFIL! Men lite får man allt offra för en scootertur... Uhu, va mye tafsande... Ryser... Lisa är dock riktigt avskräckande men sitt häxskratt....*haha*
"måndag, 8 gutter, scootertur på fjället, bira, övernattning...?" hmm...tack för inbjudan, Martin, men vi har....ehhhh....åkt hem då....Tyvärr...
Faaan Liz! Guuu va härlig det var! Har alltid velat åka scooter!
Dagens ragg: behöver jag skriva något här? 35:årig liftvakt... Fasiken va snuskigt!

... min goa vän frida nilsson är det som har knåpat ihop denna fina sammanfattning om en utav de bästa trysilveckorna ever made!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha

2007-11-15 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0