welcome växjö

nu är jag i växjö. har varit här sen i fredags. träffade claudia då, det var längesedan, trevligt att höra hennes italienska brytning igen. vi gick ut till deluxe, träffade donkenfolk, mindre trevligt. spänt och ingen vidare musik. men vi danced the night away. kom hem och sov, mamma väckte mej på lördagen, det var tidigt och jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. spenderade dagen med att städa iordning hemma inför flytten och promenerande med elvis. lagade god mat med familjen och bakade pepparkakor som såg ut som chazz michael michaels och Jimmy mcenroy, goda. vi spelade vemvillblimiljonär och sen hämtade vi sweet sis på donken. träffade mattias, joel och frida.. roligt. sen kollade vi på casablanca med humprey bogart och ingrid bergman. söndagen, solig promenad med elvis och familj. shopping med unni efter donken och nu har vi målat. jag har gräddvit målarfärg över hela ansiktet och händerna är vita. snart ska vi äta fisk och jag ska spendera kvällen med att kolla på film och mysa med min underbara familj.


Kommentarer
Postat av: Malin

hej gumman...
Det e jag, skäms lite för att kag inte rdigt hört av mig, men jag kollar din blogg varje dag! hur var helgen, hur var växjö, med det viktigaste hur mår du?
HUr känns allt? vill prata med dig nu nu nu!! Hoppas det är en bra dag för dig idag:) tänker på dig alot! pussen sötn

2007-11-05 @ 05:12:09
Postat av: sanna

nu sitter du pa auktion och dissar mig, tack tack ;P
(och jag sitter och vantar pa att fa prata med dig)
annu en dag over, vanstertrafik, dumma forsok att fickparkera och bilar som tutar. haha ;P SVARA nu da. pusss gorgeous :)

2007-11-06 @ 09:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0