denna dagen ett liv...

tänk vad ens liv kan förändras snabbt. det behövs bara några sekunder sen kan allt vara annorlunda. egentligen hade jag kunnat skriva vad jag har haft för mej idag, men nu känns det ytligt och oviktigt. jag vet inte ens vad som känns viktigt.

jag gör allt det här för dej, jag har gjort allt det här för dej, du förstår inte och du vill inte förstå. jag var dum men jag vet det, jag har ett ansvar mot andra. har inte du också det? nu kan allt vara försent. går nått att rädda? skulle jag vilja det?

ni betyder allt för mej. Ni.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lilla söta lisa, det kommer bli bra!Du betyder allt för mig med:) pusss Ps. Hoppas bion var bra och fick dig på andra tankar!:)

2007-10-09 @ 22:40:38
Postat av: sanna

LISA! tanker pa dig och saknar dig i mangder. du ar BRAAA glom inte och om du vill komma bort lite sa kan du ju alltid komma ner till mig och halsa pa. ragga pa lite snygga surfare tillsammans, inte helt fel. annars far vi ta det i sommar, pa evedal eller nagot ;P tanker pa dig! karlek till dig babe :)

2007-10-10 @ 10:23:41
Postat av: sofia

:)

2007-10-10 @ 16:06:19
Postat av: unni dummi

du vet att we love ya :)

2007-10-10 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0