du och jag, bror.

sitter uppe fast jag egentligen borde sova. jag kommer vara trött imorgon annars. men just nu är jag inte trött alltså går jag inte ner och sover. jag pratade nyss lite med min bror, jag saknar honom. det är skönt att prata med honom, vi kan prata om allting. verkligen allting, och du lyssnar och du förstår och du säger vad du tycker, jag kanske inte alltid gillar det men det är bra. du hänger här på väggen, mr march från 2005 tror ja. idag var jag på ikea och köpte glögg, det var gott och juligt. man kunde köpa en massa pynt, men det får vänta lite. jag måste ju först och främst fixa iordning alla kartonger nere i källaren. imorgon är det föreläsningar, jag vill ha mina nya skor på mej. hoppas det inte regnar. så livet rullar på, nu är jag en dags erfarenheter rikare, och samtidigt en dag fattigare. man kan inte göra annat än att ta en dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Samira

ja jag tänkte göra det, men hittade den ej =/

2007-10-15 @ 23:22:39
URL: http://www.s4mi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0