livet

nu har jag pratat med dej. ska allt kännas bra eller dåligt? vi vet inte. du blir arg på mej, jag blir ledsen, försöker förstå. igår var en dålig dag, idag var en bra dag. jag fick en kram, då ler man hela eftermiddagen och njuter av att vara omtyckt. jag tände ljus i en kyrka och funderade på livet, det var fridsamt. unni gjorde mej glad igår hon pratade med mej, allt är så lätt egentligen. tack. idag var det sulfs tur att hjälpa mej, min nya tre mobil kommer om några dagar och jag hade aldrig klarat det utan dej. tack. min översättning av cv går bra och jag filar på min ide om england, billig flygbiljett till london blir bra över nyår. spännande och jag längtar. jag ska gå ner i min källare nu, kolla på en film och tänka på hur lycklig jag är över att ha en underbar familj och fina människor runt omkring mej. ni betyder allt. allt.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag vill höra om allt!
du kan prata ut me mig =) jag gillar de
nu..ska jag till donken
och du..psst ;) vi har inga Nattstädare längre!! du skulle sett hur vi sleeeet igårkväll! suuuuck!! aldrig jobba stängning igen!! du kan ju tänka dig..
Saknar dig!! KRAAAMAAR

2007-10-11 @ 16:11:25
Postat av: sulf

åh, mobilen kommer bli fat najs ;D det var så lite så, jag är så glad över att ha dig, lis :D du är BÄST! :D puss

2007-10-14 @ 19:52:54
URL: http://www.metrobloggen.se/sulf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0