london calling

image85

idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. läst ut en ny demokrati bok och sen bara slappat. jag hade trott på bio ikväll men tydligen hade sussie egna planer. så nu är det fotboll med farfar. sverige leder. imorgon kommer min familj hit, eller iaf några stycken utav den. mamma och pappa och sulf. det ska bli roligt. jag verkligen älskar att de är lika impulsiva som jag är. bara aaa men vi drar till stockholm imorgon, åså gör man det. london över nyår blir iaf hur kul som helst. håller på att spara pengar nu. jag har kollat upp biljett pris med flyg till washington och det ser tyvärr inte ut som att jag kommer kunna ha råd att flyga dit. pissigt. men jag ger inte upp än, nu när jag och unni har chansen får man ju nästan ta den, kosta vad det kosta vill. annars kanske unni inte skulle banga på lite london istället, vi har ju trots att en gemensam kärlek till victoria street, piccadilly circus, portobello road, harrods och big ben.. tycker om dej.

Kommentarer
Postat av: unni

I love ya!

2007-10-14 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0