ludvika utan planering

jag åkte hit igår, inga egentliga planer men det brukar lösa sig. klockan 18 var jag i västerås men ingen kim hade tid att möta mej. synd. var framme i ludvika vid 20, melli och timmy kom och mötte mej, det var snällt. kyligt ute och vi gick runt i ludvika. framme vid apollo och sen ringde marcus. träffade marcus, aprili och tobbe utanför engel, sen blev det öl för marcus och aprili och riskakor och ramlösa för tobbe. fotboll för allihopa. chelsea mot nått lag som jag inte ens kommer ihåg. sen kom krille och marco dit. matchen var seg men marcus sjöng hejarramsor för allihopa. vilken stämning, haha. hängde med dem till mcdonalds, sen gick vi hem och sov.

strålande sol och dimma över väsman var morgon utsikten. tog en promenad ner till stan och satt och slappa i folkets park. gick mot knutsbo och sen kom tobbe och hämtade oss. gamla knutsbo och geeken fixade rautern. efter 1000 dåliga låtar åkte vi in till stan. träffade frida vid stationen och sen gick vi och åt skinkrulle. vart skulle jag sova ikväll, ingen planering, men sånt löser sig. frida och freddie tog mej med till grängesberg, lekte med max och monster jam. klädprovning inför morgondagen, det ska bli roligt om man bortser från den tidiga morgonen, lär ju gå till bibblan och sova lite, eller ja menar plugga. vi ska bubbla sen, och dricka cider och sen till grand, det ska bli galet. undebart att träffa folket igen, frida, melli, tobbe, marcus. hoppas jag hinner träffa många fler. vi får se vad som händer i helgen.

varför kan jag inte sluta tänka på dej? och jämföra alla med dej?

Kommentarer
Postat av: sanna

heej sweet :) nu har du nog precis vaknat och jag ska ut. fick precis ett sms fran en tysk 30-aring och det ar ju alltid kul. eller nagot ;P haah. hoppas du far en bra dag och helg. kraaaaam

2007-10-26 @ 08:45:53
Postat av: sofia

ludvika? haha, du är så impulsiv, ååh, nu är det höstlov wiiii ::D vet du vad jag gjorde igår, sis? jag var på Miss Li :D:D:D:D:D:D:D det var superkul, hon spelade på palladium, pch hon var suverän :D saknar dig suuuupermycket!! Vad har du för mobilnummer???????? PUSS

2007-10-27 @ 11:20:07
Postat av: camilla

hej min fina!
Hur är de me dig?!!?
KRAMAA LOVE

2007-10-27 @ 15:56:06
Postat av: sanna

hello lis :) nu sitter jag och vantar pa ett mail fran dig. lalala, hoppas att helgen har varit bra. jag har roligt skvaller som kan fa dig att skratta! pusss

2007-10-30 @ 04:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0