me, myself & malin

image64
malin åkte hem nyss, solen skiner och jag funderar på att ta en båt ut till skärgården. det har varit mysigt att ha malin här, hon är sprallig och full av bus men man kan ändå alltid lita på henne och det är skönt att somna samtidigt som man pratar med någon. tycker om dej. att ha någon som kommer på besök har tidigare inneburit allt det klassiska; skansen, båt till djurgården, gröna lund, shopping, grekiskt på heron city m.m med malin var det lite annorlunda. visst vi shoppade crazy men sen blev det bara greasy chinese och sex and the city, mycket avslappnande. vi har pratat mycket du och jag, om allt mellan himmel och jord. du lyssnar och förstår, försöker iaf, jag har issues...

det här kan nog bli en singel blogg, det kanske redan är det. jag är singel i storstan, hmm nästan lite carrie bradshaw, båda älskar skor men hon dejtar, det gör inte jag. is dating the new black? jag har iaf kommit fram till att jag har seriösa relationsproblem. att vara singel känns läskigt och att ragga på krogen skulle vara det sista jag skulle kunna göra just nu, jag vet inte hur man gör. iaf så funkar mitt liv faktiskt bra just nu, jag får fortfarande mitt hjärta utslitet varenda gång jag tänker eller pratar med dej, blir fortfarande känslosam då någon pratar om dej, och forfarande vet jag varken ut eller in när det gäller dej. igår köpte jag mina underbara vinterstövlar, bäääsha mocka stövlar som ser ut som mockasiner. I could not love a human baby as much as i like these boots.

kim verkar ha det lite upp å ner, önskar att han kunde komma till sthlm i helgen så skulle vi åka omkring i skärgården och äta glass. det är sånt man gör med kim. hoppas det fortsätter att vara fint väder. nu ska jag bege mej till ica butiken på hörnet, och inhandla mej nya glamour, sen blir det bikini i trädgården, så man får sig en snygg bränna. :P

jag ska lägga upp en massa bilder snart, måste bara fixa batterin till min camera.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Lisa! Det låter bra.. Vi kan ju höras av..! Har ganska mycket just nu med skolan o så. Men en fika går nog alltid att klämma in.!:) Kram

2007-10-04 @ 13:46:46
URL: http://flickanelins.blogg.se
Postat av: Mum

Hej min lilla!
Var ju så nyfiken på dina skor och så möts man av en helt underbar skärgårdsbild istället - har du varit där??? Hoppas att du hittar din telefon - pappa berättade att du hade blivit av med den - har du spärrat den??? Nej, ska upp tidigt imorgon och jag har fått både Lantliv och På Kryss att mojsa mig med!!! Sköt om dig och godnatt, sov så gott! Pussipuss från din mor!

2007-10-04 @ 21:53:43
Postat av: Malin

Tack för mysiga dagar! Det va hårt att lämna dig, jobbigt att veta att vi inte ses förren du har råd att åka till mig i DC, o om du ska fortsätta köpa så fina skor tror jag att jag kommer komma till dig först;) men jag kan inte klaga, dom var prefekta till dig/på dig! Dina problem kommer bli bra, ge dig själv tid bara! Hörde att din mobil va borta, jag har ringt o ringt... Saknar dig redan gumman! Ps. du måste ta längre promenader än dem till ICA;)

2007-10-08 @ 00:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0