stampen i gamla stan utan mobil

jepp, det har hänt, det hände på fem sekunder. min mobil blev stulen igår, jepp så nu har jag INGA nummer till folk och man kan absolut inte få tag på mej, om man inte ringer hem till mej förstås..; ) vore tacksam om man skrev sina nummer till mej, för ja ska fixa en ny mobil till nästa vecka, så tills dess känner jag mej socialt handikappad. igår var betydligt över förväntan iaf, efter att jag spärrat mobilen och snackat om led zeppelin med telenors kundtjänst så åt jag och sussie tacos i gamla stan. satt och spanade in folket i mörkret på stor torget och sen letade vi efter stampen. nu har vi irrat runt oss i alla små vrår det finns i gamla stan, tänkte gå fram till Samuel fröler och fråga var det låg, han var ute och promenerade med sina två små söta taxar. två komiska poliser hjälpte oss istället. stället var väldigt mysigt och spännande. det var live band på scen och det var as skön stämning, efter några cosmos var sussie på g och det var då tobbe skulle spela. det gick bra och sångaren spelade till och med munspel. yeay. sen tog vi tunnelbanan hem och efter att ha slötittat lite på sex and the city så somnade jag.

Kommentarer
Postat av: camilla


jag ser fram emot att snart få höra din röst igen :)
(0737515578

2007-10-06 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0