still breathing and will continue to do so

sitter och snackar med världens bästa camilla i telefonen. saknar dej och tycker om dej väldigt mycket. antingen ses vi nästa helg eller redan nu i veckan. vi får se.

det har varit en konstig dag idag. det blev en vild kväll/natt igår, jag säger inget mer. men vi blev utslängda från två klubbar och patrick och jocke hamnade nästan i slagsmål med två berusade aikare. drama drama drama. så trött och sugen på apelsinjuice vaknade jag vid 13.30. skönt med lite sovmorgon.

ett bra besked ledde till roliga samtal med anna och gustav. underbara. pratade också med mor. fick ett fint kort idag på mej och farfar för ca 18 år sedan. spelade fiskspel. vääldigt längesedan.

ska ner och kolla på sex and the city och äta klementiner, väldigt gott och sunt. för sån är jag. vad som händer i veckan nu blir ett mysterie, vi tar en dag i taget.

det var roligt att prata minnen med dej, saker du säger sårar inte lika mycket nu som då. vill förstå dej och jag tror jag kommer en bit varje gång. jag är rädd för att säga till folk att du fortfarande betyder mycket för mej, men jag vill inte vara arg på någon. du är fortfarande viktig för mej eftersom dina ord berör mej, du gör mej fortfarande arg och ledsen, glad och lycklig. så där som bara du kunde. med dej känner man sej levande, alla känslor är i rörelse.

jag lever och jag kommer leva länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0