the challenge


10 sakar om mig
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? ibland
3. Är du uttråkad? nej jag lyssnar på bra musik
4. Är du ledsen? ibland
5. Är du italienare? nepp
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? ibland
8. Är du en cooling? alltid
9. Är du från Irland? nepp, inte det heller
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja, de är underbara.

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?nej, men förälskelse
2. Har du nånsin blivit sårad? jo
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? jo
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? jo
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? hemligt
6. Har du haft en hemlig beundrare? man vet aldrig, den var bra hemlig då. haha
7. Är du kär? vet inte
8. Vill du gifta dig i framtiden? jo det vill jag

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? hår
3. Katt eller hund? hund, mops
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? "pepsi är det godaste som finns" - gustav
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll, feeest
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil 

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej, fast jag ville gärna ha gips då jag var liten.
3. Gjort nåt du ångrar? förmodligen
4. Hoppat Bungee Jump? nej, skulle inte våga det
5. Ljugit för någon du tycker om? vit lögn, kanske
6. Ätit en hel tårta? Nej, jag gillar inte tårta
7. Gjort bort dig offentligt? för ofta
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? kommer inte ihåg
10. Velat försvinna? Ja 

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? till frida jonssons mamma
2. Telefonsamtalet du fick? från frida jonsson
3. Personen du va med? min farfar
4. Roligaste grejen som hänt? att jag ska bada bubbel i grängesberg
5. Personen du sms:ade? marcus lind
6. Du va i en bil med? farfar på väg hem från ikea
7. Gick på bio med? sussie
8. Var och shoppade med? sussie
9. Du kysste? secret
10. Du skrev till på myspace? Har inget myspace
11. Du kommenterade? kommer inte ihåg
12. Du tillbringade natten med? hemligt
13. Du kramade? kompisarna från skolan


Nu vill jag att Liv, Camilla, Sanna, Sulf och Unnidummi ska svara på dessa frågor. Good luck!

Kommentarer
Postat av: unnidumme

ooh jösses, jag har annat att göra ;P
men i love you ändå

2007-10-29 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0