flashbacks

här kommer lite bilder, finally. idag har jag bara pluggat tenta. det tar tid men är ganska intressant, väntar på att jimmy ska ringa. imorgon kommer familjen hit, det blir trevligt. ska äta lax till kvällsmat sen blir det sex and the city och lite ramlösa. vilken kalas kväll.


1. del av mitt rum i källaren. 2. Sussie och kycklingsallad. 3. Jag glad på en onsdag. 4. Mathilda och Nadan. 5. Lisa och Patrik öppnar vinflaska. 6. Södertörns Högskola 7. Sussie i soffan. 8. Lisa, Mårten, Patrik och Sussie. 9. Kim i ny tröja. 10. Dennis med fotboll. 11. Kim på fotbollsplanen i västerås.




Kommentarer
Postat av: sanna

fina bilder :) och JAAA, jag har skype! du? med mikrofon? hoppashoppashoppas. da kan vi prata natterna igenom. har precis fatt veta lite idag och hade verkligen behovt prata med dig. ta hand om dig och hoppas att du sover gott och drommer fint. och lycka till med tentan! PUSS och socker

2007-09-27 @ 22:21:27
Postat av: sanna

jag hade behovt det dar headsetet nu och massor av tid sa att jag kunde prata med dig. DEPPAR. hoppas att du har en bra helg. puss

2007-09-29 @ 07:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0