miK

försöker låta bra, försöker... idag har varit en skön men dyr dag. jag har spenderat den med att prata i telefon, mobiltelefon. eftersom sussie inte kände för att spaa å jag inte för att plugga så blev det lite prat med underbara kim i västerås. farfar sitter å läser tvtidningen och jag väntar på samtal. har precis duschat och livet känns faktiskt helt ok.

jag har målat naglarna röda och smörjt in mej med hudkräm som luktar körsbär och kokos, j'aime. min källare känns tråkig om man inte pumpar tony the beat på högsta volym, jag måste nog gå ner och göra det, eller så tar jag en promenad, det är snart svart ute. får se vad som händer imorgon, västerås är bara en timma från stan så det är inga problem. tycker om västerås. tycker om kim. kim ÄR mys.

snart ska ja lägga in bilder från veckan, jag har ju skaffat mej en kamera så nu dokumenteras det för fullt, skolan, fest, folk. på väg, på väg.

livet känns bra idag. iallafall bättre då man har en sån underbar vän som kim.

Kommentarer
Postat av: camilla

jag mailar dig om det!
sen kan vi prata senare..men jag lovar..ska hålla dig uppdaterad
saknar diiig!!
allt blev ett helvete för två dagar sen..

2007-09-22 @ 20:36:19
Postat av: comilla


...föresten..kan jag få din mailadress

2007-09-22 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0