mitt liv i växjö



man trodde helgen var slut. jag skulle hem till dej och kolla på film efter maten. men jag blev sjuk. ingen film och ingen hemfärd till stockholm. vilken hemsk natt jag har haft. nu mår jag bättre så jag ska köpa mej en ny bijett hem.

i fredags tog jag ett tidigt tåg till växjö från centralstationen. läste lite på tåget och drack vatten och så helt plötsligt var man i växjö. saker och ting såg likadant ut som förr men det kändes annorlunda. det blåste kallt och jag tog bussen till hovshaga. moussi och sulf var hemma de blev glada att se mej. ringde och överraskade pappa också. åkte tillbaka ner till stan och träffade en glad camilla. prat på pastabaren var mysigt och jag var så sjukt hungrig. räkmackan är den bästa i världen! vi träffade emelie på coretto men hon hade som vanligt ingen tid för oss. åkte bussen hem till källarevägen och sen åt vi mat och myste familjen. blades of glory, the sting med massa chips, läsk och god mat. det blir inte mycket bättre än så.

lördagen, jag vaknade tidigt och sen gick jag med systrar till hagavallen för att kolla på moussis fotbollsmatch. vilken spänning. det var roligtoch överraskande att kim ringde, han är inte så hopplös då allt kommer omkring. åkte med pappa och unni runt stan för att hitta en dammsugare utan resultat, vi åkte och fikade i öhr det var gott och mysigt. kom hem sen, trötta och slitna. skulle äta tacos och sen hem till blom och kolla på film med malin och danne. men det blev inte så, trodde det skulle bli bio med bror men vi hittade ingen att gå på. blev utgång med liv. massa roligt folk på förfesten och sen kom vi in på säsongsavslutet på loft. vilken toppen kväll, allt var perfekt.

söndagen efter 4 timmars sömn. stan med malin, shopping och fika på waynes. mamma ringde och ville gå å bio och luncha lite. gott på palladium och sen popcorn och No Reservations. mysig movie. jag ringde dej och vi skulle se på film. men jag blev sjuk så det blev ingen film. det gör mej ledsen. försökte sova tidigt, unni bäddade ner mej och då känns det genast lite bättre.

måndagmorgon och jag var död! ville inte sitta på ett tåg och må dåligt och sen till skolan. sover här istället och betalar för en ny biljett imorgon bitti. ska kolla på film och dricka proviva. även fast jag är sjuk så var det mysigt att komma ner hit. jag hade velat träffa dej men det blir ju inte alltid så. allt känns bra ändå. nu längtar jag hem till sthlm och utgång på onsdag. när liv har fixat upp bilderna ska jag också posta lite fest bilder tills dess...

Kommentarer
Postat av: liv

Hello sugar. Jag är också sjuk idag...så tråkigt=(
Inte magsjuk dock bara utan röst. Glad att jag fick träffa dig i lördags!! Bilderna kommer så fort jag får tag i kims kamera. Love love

2007-09-17 @ 16:02:15
Postat av: Liv

Oh liiis...bilderna ha kommit!! Kolla inlägget; lördag på lof´t. Miss you! Hoppas du har frisknat till ordentligt nu?

2007-09-20 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0