party fredag utan party

oj vilket bottennapp.. fast ja ska ta och börja från början.. termins starts fest... så var det, jag åkte ner till stan, träffade sussie, shoppade lite, åkte hem till henne i sätra och köpte pizza, gjorde sig iordning. drack gott och dansade satan, hmm somvanligt. väldigt trevligt. tunnelbana och sen buss till skolan. står i kö i spöregn bara för att komma fram och få höra att det är fullt!!!!!!! va faen.. aja jag var sugen på att dra ner till stan för att slå klackarna i taket men sussie var trött och ville dra hem, så det blev buss 172 till högdalen och hem.

idag så regnar det ännu mera, jag har spenderat förmiddagen till att plugga och nu vill ja egentligen vila och sen kolla på fotbollen på råsunda, men det blir nog inte så. blir nog pyttipanna med farfar och fotboll framför tv, såååå deprimerande. det finns sånna stunder också.

just nu orkar ja inte med. jag försöker tänka på annat med du dyker upp i mitt hjärta lite då och då. det är svårt, svårt och jobbigt. men vi tar en dag i taget. du och ja.

Kommentarer
Postat av: sanna

heej liis :) det ar mitt i natten har och jag har precis kommit hem efter lite dans ute pa stan. min mailadress ar [email protected] sa lagg till mig sa jag kan skriva lite seriosa mail till dig (jag har skvaller) ar du gullig :) hoppas att du lever livet uppe i stockholm. pytt i panna ar inte sa illa anda. du ar bast mitt hjarta, glom aldrig. puss och kram!

2007-09-08 @ 16:09:40
Postat av: Elin

Hej Lisa. Jag trivs jättebra! Hörde att du också har flyttat till Sthlm. Vad är det du pluggar? Trivs du? Ha en bra helg. Kram Elin

2007-09-08 @ 18:05:43
URL: http://flickanelins.blogg.se
Postat av: elvis

tja! Tvn slocknade!, jag å johan fick supa ner oss å lyssnar på radion::::...!! Hahahaha snacka om deprimerande!!! Men annars hoppas jag att du ha det super gytt i norr, (å snacka inte så fult), Ha det bäst!! Puss

2007-09-13 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0