regn på min tisdag

igår var en rolig dag, men oj vad trött jag var då jag kom hem. föreläsning och film i skolan sen shopping med sussie och ceasar i high heels. hittade VÄRSTA skofyndet till hösten så nu är jag glad. sussie och jag åkte till skärholmen och åt grekiskt det var dyrt men gott.

nu regnar det ut, det öser ner. jag har varit i skolan och jobbat med sussie och mårten med vårat grupparbete. jag hade mina nya svarta skor, svarta leggings, tubklänning och min nya hm tröja på mej, det var varmt och skönt och jag kände mej fin i höstrusket. igår blev det en confession, men idag skrattar jag mest åt det, varför är jag så himla härlig för. sussie tycker jag börjar bli dryg och nu vet jag att det är dags att skärpa sig, jag kan faktiskt inte fortsätta att älta allt hela tiden, hur vill jag ha det egentligen, en plan börjar formas i mitt huvud.

jag tänker på dej, I like you just the way you are.

Kommentarer
Postat av: camilla


Jo humöret går upp och ner..inte mått så bra nu en period! Jättekrabigt med en massa jobb och hur jag ska göra med dom och ja..kan inte förklara de här nu för de skullle inte sidan räcka till för..så jag återkommer när de rett upp sig!..p.s kanske får jobbet på media Markt! De hänger på Tina nu..Lovar att jag snart kommer och hälsar på! :) KRAMA!

2007-09-05 @ 11:11:25
URL: http://comilla.blogg.se
Postat av: ana

I MISS YOU:(

2007-09-06 @ 16:37:21
URL: http://limesoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0