solsken och kantareller

vilken kalas väder! helt underbar.. jag går för första gången på två veckor ute utan jacka, underbart. Nu har Sanna stuckit till Nya Zeeland, fan va underbart, hoppas hon tar många kort, hade mest älskat om hon klätt ut sig till hob och fotat i sagan om ringen miljöerna, men så roligt får jag inte ha kanske..;) hehe.

idag har det varit skola igen, seminarie och jag gjorde inte bort mej. satt och pluggade hela dagen igår och sen ringde lejla så då kunde man iaf slappa lite. somnade med huvudvärk, ja tänker för mycket och för hårt, haha. Nikos var på seminariet, hans leende lyser upp klassrummet, jag fick titta bort. tog bussen hem till högdalen och snackade med ludvikafrida, saknar dej så, men nästa helg kanske vi ses om jag inte åker till finland. imorgon är det fest, ja ska se till så att sussie släpper loss lite, ska bara pumpa härlig 80tals musik.

jag gick över torget och såg något lysa gult, kantareller för 9 kronor hektot så nu ska farfar och jag steka lite och ha på mackan, sen kommer sussie hit och vi ska ha tjejkväll. livet är faktiskt helt ok då solen skiner och man har en påse kantareller.

Kommentarer
Postat av: frida

helloj leasy! hur har du det i storstaden? livet på landet rullar på. okej, växjö kanske inte är landet, men om man jämför. och ja, london var en stor och härlig stad. dit ska jag allt igen! planerar du något hembesök snart? :) kramis!

2007-09-07 @ 17:37:34
URL: http://frid0lin.blogg.se
Postat av: sulf

hihi, du är så söt :) saknar dig jättemycket! ha det bra, lisus, kram :D

2007-09-07 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0