too late to apologize?

allt blev fel i fredags. jag hade väldigt trevligt ute och sen blev allt fel. allt.

jag pratade med mikka i telefon, varför får han mej att säga saker som jag inte vill. eller vill jag? det låter bra, det låter som det man borde säga, jag säger alltid det jag tycker att jag borde säga - det är så jag vill känna, känner jag så?

camilla verkar må dåligt, det gör mej ledsen, sanna verkar också lite nere, jag kan inte finnas där, vi bor för långt ifrån. tur att det finns telefoner.

jag har umgåtts med min underbara familj hela helgen, mamma, pappa, gustav, anna, sofia, august, ludvig och elvis. det har varit en underbar helg. shopping hela dagen igår och sen fin middag på stortorgskällaren i gamla stan och idag har vi varit och tittat på lägenheter och ätit goda kycklingburgare på heron city. tycker om er.

ikväll hoppas jag att blom och malin ringer, så jag får lite främmande. nu ska jag titta på sex and the city och kanske klä upp mej å gå och spana på söta killen i icabutiken på hörnet.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag hoppas att du inte är sur på mig Lisa! Ber verkligen om ursäkt för i fredags!
Härligt att du har haft en bra helg med familjen. Ville inte störa, därför har jag inte hört av mig. KRAM!

2007-09-30 @ 19:58:55
Postat av: liv

Hej baby!! hahah har du ett litet ragg på ica?? Härligt! Thats my girl. Vilken mysig helg du verkar ha haft, hur gick det med lägenheterna var det någon som kändes rätt där? Saknar dig jättemkt. Hoppas att du mår bra, massor av kärlek till dig gumman puss puss puss

2007-09-30 @ 20:39:37
URL: http://liiv.blogg.se
Postat av: camilla


Jag sankar dig massor sunshine
och jobb gör man väldigt mycket nu plötsligt
en jobbig stängning igår
11-17 idag
trotts att man mår som man mår så måste jag gå dit och se glad ut!
pratar snart!
KRAM

2007-10-01 @ 10:22:56
Postat av: ANNI

jasså minsann! du har också börjat tycka grabben på hörnet är sweeet eller? ;) LISA! det är ingen ICA butik,det är och kommer alltid att vara VIVO. VIIVO I VÅRA HJÄÄÄÄRTAN. hehehe, vi ses om fyra veckor. love ya

2007-10-01 @ 19:20:37
URL: http://metrobloggen.se/annianki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0