västerås och tenta

nu börjas allvaret. på fredag ska min första hemtenta in, spänning. jag har faktiskt lagt upp en pluggplan och den har faktiskt funkat hyfsat. i söndags åkte jag till västerås. träffade kim klockan 12 och sen åkte vi hem till honom och slappade. lyssnade på musik och fotade! fotbollsdax med dennis, svettigt men otroligt kul. sen blev jag mys i kims byxor och tshirt, bra att man planerar saker och ting så man har med sig ombyte. äh trodde inte det skulle vara så ansträngande att spela fotboll men jag ville ju vinna. såklart. film i dennis fina lägenhet, pizza och brad pitt. hem sen och sova, du gick upp och jobbade sen, jag sov det var skönt. pluggade som en idiot och plockade runt lite, desperate housewife haha. fotbollsträning sen, lyssnade på sound of silence på högsta volym. vi skulle se liar liar men hittade inte den så det blev flum. på din rast kom du hem och jag vaknade. tog tåget tillbaka till sthlm och högdalen. nu har jag köpt mej en dator, fin. ska spaa ikväll med underbara sussie, hårinpackning och bastu. massa sex och tjejsnack. molgan come up and join us.. camilla du är underbar, fortsätt så, allt kommer att lösa sig, annars tipsar jag om en skön låt, the sounds - tony the beat.

säger som min syrra. Love ya.

Kommentarer
Postat av: camilla

TACK sunshine! för att jag fick prata ut me dig!!
kännas alltid bättre att få prata me någon om de..även om jag redan gjort de 100 ggr så blir de bättre för varje gång..
och du, kämpa på nu med skola och allt! ses snart! kraam!

2007-09-27 @ 16:27:58
Postat av: anna

love ya!

2007-09-28 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0