diktator-maya och arjeplog-emelie

nu sitter jag i skolan, det är onsdag och solen skiner, den har gjort det nu i flera dagar och sthlmarna börjar komma ut och njuta av livet, alla sitter med uppvikta byxor och blöter tårna i vattnet. ganska mycket har hänt på senaste, jag har pluggat en massa och jag har jobbat. det var roligt att jobba, folk var trevliga inte alls som donken. när jag satte mej i matsalen och skulle äta på rasten så hamnade jag brevid 4 väldigt trevliga spöken. lite spänning i vardagen.

efter utbildningen i torsdags så hamnade jag och nicke på ett sunkhak vid fridhemsplan och drack alldeles för mycket öl. på rangliga ben och pratande med dick så försökte jag hoppa på rätt buss vid slussen. min trevliga granne från pakistan var också med på bussen. han skulle laga mat till mej men det var fest i köket och Lee bjöd på absinthliknande dricka från kina. jag hade fått för mej att jag var asgrym på biljard. träffade två killar från tunisien som bor några rum bort, nu har jag umgåtts med dem i några dagar. det är roligt med en massa grannar som gillar att göra konstiga saker. men just nu så gillar jag att ta det lugnt. man kan ju alltid annars spana på skövdekillen, 2 dörrar bort.

diktator-maya och arjeplog-emelie sitter här nu, maya är värsta diktatorn som försöker få oss att fokusera på studierna, good luck. emelie försöker skapa sig en blogg utan att behöva ha ett fjortisnamn. till helgen är det fest i korridoren, blomman kommer hit och kim också. ska bli jätte roligt. soligt väder, en parkbänk och en cola-light, det enda som saknar är en em.

Kommentarer
Postat av: sofia

hej lis, ser du jag skaffat ny blogg? :P du måste komma hit snart!! jag har köpt nya skor :D aja, kom ikväll vet ja, och kolla på halva top model med mig :D love ya!

2008-04-23 @ 16:13:14
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiaLibre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0