heroes och halsont

sitter hemma hos mami och papi nu på södermalm. vi har precis spenderat förmiddagen med att vandra runt på skansen och djurgården, björnungarna skulle tydligen vara framme men dom såg vi ingenting av, däremot såg vi en massa söta get-ungar (killingar) och knubbsälar. pappa försökte vinna på chokladhjul, sofia åt en våffla med en massa blåbärssylt och grädde, mamma knaprade på ett knäckebröd med strömming och jag åt världens största sockervadd. underbart.

nu ska sofia och jag spela heroes och sen ska vi upp till medis och käka på burger king. jag har stört ont i halsen idag, det är inte roligt och i övrigt känns inte allt så himla bra faktiskt. jag har känt mej a-deppig i typ en vecka nu, försöker tänka positiva tankar och försöker sätta fingret på vad det är som gör mej deppig, men det är svårt och jag tror jag är mer lätt påverkad och känslig nu när jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0