im a blonde bimbo girl in a fantasy world

idag är det fredag, yes. idag blir det shopping, yes. jag är nyduschad och håret är alldeles blött och luktar schampoo. fredag. smaka på det ordet, fredag. man tänker sig nästan direkt lite härlig förfest musik, grilldoft och solnedgång. vi får se vad jag, emelie och maya hittar på idag. kanske skansen? kanske lite korv i gamla stan, jag gillar att det finns kompetens i den här staden.

undra om skövde åker hem över helgen, hmm finns egentligen bara ett sätt att få reda på det, det är att åka hem till korridoren och knacka på och se vad han säger. men jag pallar inte till nacka nu, får ta det ikväll. om det nu inte blir andra planer, mmm 90s med naturellish ser lockande ut.. im a blonde bimbo girl in a fantasy world... nananana... i love 90 tals musik. lovely. imorgon ska jag jobba och sen kommer blom hit. UNDERBART. har längtat så stört efter lisa och blom äventyr. ska bli precious.

fick VG på tentan, jag är så bright. nu ska vi bara lämna in vårt genus arbete sen är det bara en salstenta kvar. yippie..

Kommentarer
Postat av: sofia

dumpar du oss för KORV i gamla stan?! :( love ya

2008-04-25 @ 15:15:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiaLibre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0