korridorsdrama

oj oj oj. vet inte riktigt vad ja ska säga. idag är det torsdag och jag sitter i skolan igen med emelie och maya, idag ska vi bli färdiga med vårt arbete. hoppas jag för imorgon blir det shopping å sen till helgen kommer en massa folk på besök åså ska jag jobba. ser fram emot helgen, med vissa undantag.

dramat i korridoren börjar växa. haha. det är förmodligen bara för att jag är en sån dramaqueen (emelie nyckelband) men aja. om ni vill ha en mer uppdaterad version så är det bara att ringa, känns fel att skriva för mycket här. men jag kan ju försöka.

N skickade ett sms till mej igår och sa att han älskade mej. jag tycker om honom men det är ju ganska komplicerat, X ser otroligt bra ut och älskar film, kan inte sluta tänka på hans otroligt vackra ögon. hursomhelst. så vet jag inte riktigt hur jag vill ha det. jag fortsätter på min stil med att ta dagen som den kommer. vi får se vad som händer, men just nu så gillar jag att vara singel... det är ju trots allt snart sommar och jag vill verkligen att den ska innehålla en massa sena nätter, bad, sol, vattenpipa på bryggan och skärgård.

Kommentarer
Postat av: frida

Hahaha... vi träffades ju i måndags! Det är så jag ser ut i hårt... Färgade det mörkt för ett tag sedan men nu har jag lagt i ljus slingor...
Din korridor verkar skoj! hehe :)
kram

2008-04-24 @ 11:22:07
URL: http://fridafunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0